سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      یلدای تنهایی

      شعری از

      مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

      از دفتر نجوای دلسوز نوع شعر چهار پاره

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۴۲ شماره ثبت ۱۲۶۳۷۳
        بازدید : ۱۲۱   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
      آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

      یلدا خبر از یار چه داری؟
      امشب که در این شهرِ غریبم
      تو قاصد خنده های یاری
      یا دوباره می دهی فریبم
       
      از فاصله ها نگو که سیرم
      در میان کوچه ها اسیرم
      یلدا تو کنار منی امشب
      باز آمده ای که من بمیرم
       
      تنهاست ببین دلم چه یلدا
      با خاطره ها نشستم اینجا
      طولی نکشیده از غروبم
      یلدا تو بگو به صبح فردا
       
      فردا که شروع انتظارست
      باید برسد با لب خندان
      یلدا تن سرد بیقرارم
      پر می‌شود از فصل زمستان
       
      یلدا خبر از عشق چه داری؟
      من چله نشین غم یارم
      از بی خبری دلم گرفته
      امشب که فقط خاطره دارم
       
      یلدا تو بگو بخندم امشب
      من به یاد خنده های یارم
      فردا که شود فصل بهاران
      یلدا برسد بگو کنارم
      ...
      مهدی بدری(دلسوز)
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      شاهزاده خانوم
      شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۱۸
      زیباست با اما و اگرهایی.. خندانک
      درود جناب بدری بزرگوار.. خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ ۲۰:۰۸
      جالب و زیباست خندانک
      محمد رضا خوشرو (مریخ)
      شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ ۲۲:۲۸
      مهدی جان خیلی خوش آهنگ و
      روان بود.
      موفق باشی .
      خندانک
      المیرا قربانی
      دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ ۲۲:۵۱
      دوست عزیز و بزرگوار عرض ادب و احترام خدمت شما 🌺🌺
      چقدر زیبا ودلنشین سروده شده🌺🌺
      امیدوارم همیشه در این عرصه بدرخشید 🌺
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0