يکشنبه ۴ آذر
من ترا سجده میکنم شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ۰۶:۵۵ شماره ثبت ۱۲۶۲۲۴
بازدید : ۱۳۷ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
من تو را سجده میکنم
من تو را سجده میکنم
چونکه تو لایقی برآن
میروم بین عشق تو
همچو یه قایقی برآب
میانِ زمزمه ی زَمزمِ توام
اعمالم اما ، نرفته است برآب
تو طوری میکُشی مرا
انگارکه رفته ام به خواب
وقتی شکنجه گر تویی
چقدر می چسبد عذاب
تو نورِ پاکی ، اِی خدا
مرا بدرآر ازخودم
ز بین اینهمه تباه
ز بین کلی منجلاب
تو پاکِ پاکی ،
چشمه ای
من خاکی ام
اما یه شیعه ام ،
بهرِ بوتُراب
دراین بیابانِ زمین
میان اینهمه سراب ،
تو رودِ پاکِ جاری ای
آبادم کن
شده م خراب
مست میشوم ز نام تو
بهشت توست پُراز شراب
چه عطری پیچیده درآن
بوی خوشِ گل و گلاب
بهمن بیدقی 1402/9/24
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت آقای اکرمی گرانقدر بزرگوارید بینهایت ممنونم از لطف بی پایانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ارادت استاد گرانقدر بزرگوارید بینهایت ممنونم از لطف بی پایانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ادب هنرمند گرانقدر بزرگوارید بینهایت ممنونم از لطف بی پایانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ادب استاد گرانقدر سپاسگزارم | |
|
با سلام و عرض ادب آقای کاظمی نیک بزرگوار سپاسگزارم از لطفتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ادب آقای اسکندری بزرگوار سپاسگزارم از لطفتان شاد باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و دلنشین سرودید
احسنت