شنبه ۳ آذر
آفرین شعری از مریم رحمتی پویا
از دفتر سنگ خارا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ۰۸:۲۲ شماره ثبت ۱۲۶۰۶۵
بازدید : ۱۴۳ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر مریم رحمتی پویا
آخرین اشعار ناب مریم رحمتی پویا
|
گر تو توانی دل ما را ببری آفرین
ناز و ادا از دل آتش بخری آفرین
اینکه سواری به پر و بال خیالات ما
در همه ی راه به ما همسفری ، آفرین
بسته پل از قلب خودت تا به دل غم زده
بعد همه بد خبران خوش خبری ، آفرین
از غم و اندوه گذشته به سراپای ما
اینکه به لطف تو نماند اثری ، آفرین
بین همه انجمن از ما تو تمنا کنی
از همه جز ما به وفا می گذری ، آفرین
مریم رحمتی پویا "تمنا"
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس ممنون از محبتتون | |
|
درود و سپاس ممنونم از محبتتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلامت و ثروتمند باشید