سه شنبه ۶ آذر
درد یک زن... شعری از زهره دهقانی ( شادی)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ۱۶:۵۶ شماره ثبت ۱۲۶۰۱۹
بازدید : ۲۷۵ | نظرات : ۷۶
|
دفاتر شعر زهره دهقانی ( شادی)
آخرین اشعار ناب زهره دهقانی ( شادی)
|
به نام خداوند جان و خرد
درد می کشد زنی که
دوایش را تنها کلمات رنگ باروت گرفته میدانند
زنی که وحشت و شجاعتش را
تنها با شعرهای عرب زبانش در میان می گذارد
و نمی داند...تا صبح فردا
شهر اینگونه آرام خواهد ماند
یا که مهمانی نا خوانده بر سرش آوار خواهد شد...
تقدیم به شهیده هبه ابو ندی عزیز،شاعر فلسطینی🖤🥀
✍زهره دهقانی
[شادی]
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد عزیزم خیر مقدم سپاس از حضور و اظهار لطف شما🙏🌹🙏🌹🙏🌹 در پناه پروردگار ✨ | |
|
سلام و درود جناب نجفی بزرگوار خیر مقدم سپاس از حضور ارزشمندتان🙏🌹🙏🌹🙏🌹🙏
در پناه پروردگار ✨ | |
|
سلام و درود استاد انصاری بزرگوار خیر مقدم سپاس از حضور و ادیبانه تان استاد🙏🌹🙏🌹🙏🌹🙏
در پناه پروردگار ✨ | |
|
سلام و درود جناب محمد نژاد گرانقدر خیر مقدم سپاس از حضور ارزشمندتان🙏🌹🙏🌹🙏🌹🙏
در پناه پروردگار ✨ | |
|
سلام و درود استاد انصاری گرانقدر خیر مقدم سپاس از حضور ارشمندتان🙏🌹🙏🌹🙏🌹🙏
در پناه پروردگار ✨ | |
|
سلام و درود نرگس جان عزیز خیر مقدم خواهر مهربانم سپاس از حضور و اظهار لطف شما...🙏🌹🙏🌹🙏🌹🙏🌹
در پناه پروردگار ✨ | |
|
سلام و درود جناب مهدی پور بزرگوار خیر مقدم سپاس از حضور و اظهار لطف شما🙏💐🙏💐🙏💐🙏💐
در پناه پروردگار ✨ | |
|
سلام و درود جناب صدقی بزرگوار خیر مقدم سپاس از حضور و اظهار لطف شما🙏💐🙏💐🙏💐🙏
در پناه پروردگار ✨ | |
|
سلام و درود مهربانوی عزیز خیر مقدم سپاسگزارم از حضور ارزشمندتان خواهرم🙏💐🙏💐🙏💐🙏 لطف شما پاینده🌹🌹🌹🌹
در پناه پروردگار ✨ | |
|
سلام و درود برادر گرانقدر،جناب رمضانی خیر مقدم سپاس از حضور و اظهار لطف شما🙏🌹🙏🌹🙏🌹🙏
نبض قلمتان نویسا✨ | |
|
سلام و درود استاد صادقی گرانقدر سپاس از حضور ارزشمندتان بزرگوار🙏💐🙏💐🙏💐🙏
در پناه پروردگار ✨ | |
|
سلام و درود جناب ترکاشوند بزرگوار خیر مقدم سپاس از حضور و اظهار لطف شما🙏💐🙏💐🙏💐🙏💐
در پناه پروردگار✨ | |
|
سلام و درود مهربانوی عزیز خوش آمدید سپاسگزارم از حضور و اظهار لطف شما🙏🌹🙏🌹🙏🌹🙏
در پناه یزدان✨
| |
|
سلام و درود استاد. بانوی عزیز خوش آمدید سپاس از حضور ارزشمندتان و اظهار نظر سرشار لطف شما✨💛✨💛✨💛✨💛 متشکرم🌹🌹🌹
در پناه خداوند جان✨ | |
|
سلام و درود جناب حسینی بزرگوار خوش آمدید سپاس از حضور ارزشمندتان 🙏🌹🙏🌹🙏🌹🙏🌹
در پناه خالق مهر✨ | |
|
سلام و درود برادر ارجمندم جناب فاضلی نژاد گرانقدر خوش آمدید متشکرم از حضور و نظر لطف شما🙏🌹🙏🌹🙏🌹🌹🌹 انشالله...که پایان از این زیباتر نمی شود✨
در پناه خالق خوبی ها✨ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برشما بانوشادی عزیزم
بسیارزیبابود
روح این بانوی شهیدشاد