يکشنبه ۴ آذر
دلی در قاب آیینه می تپد شعری از توحید هاشملو قلمدار
از دفتر غم عشق نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ۲۳:۲۲ شماره ثبت ۱۲۵۹۹۹
بازدید : ۱۲۳ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر توحید هاشملو قلمدار
آخرین اشعار ناب توحید هاشملو قلمدار
|
من آن آیینه ی شکسته ام
دلم هزار تکه و رخ یار در هر تکه ام
شکسته ام ولی باز آیینه ام
یک عاشق بوده ام اکنون صد عاشق شده ام
عشق آن معشوق بی وفا مرا در هم شکست
بی وفا خود مرا بشکست
دل عاشقم تاب غم نیاورد
غم دلتنگی نور را از من بگرفت
عکس رخ خود را از قاب دلم پاک نمود
نفهمید که شکسته ام اما باز میتپد در این قاب دلی
بی وفا از روی دلم چه بی خیال گذشت
من آیینه ام نفهمید آن یار
که آیینه شکستن خطاست
او که دلِ آیینه بشکست بر خطایش افزود
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
همیشه توانا باشید
شاعر گرامی
درود بی پایان