سَرْوِ چَمانیمْ
(در سوگ پدر)
گِئتْمَه اِیْ سَرْوِ چَمانیمْ گَلَه جَکْ فَصْلِ باهار
باغْچامینْ گُولْ لَریْ سَنْ سیزْ دَدَه جانیمْ قُوریار
گُولْ آچانْ واخْتئ باهارْلارْ سَنی مَنْ یادْ اِئْلَه رَمْ
اِیْ مَنیمْ سَنْگِ صَبوریمْ غَمْ اُوْلانْدا مَنَه یار
دَدَنینْ اُوْلْماقی بُو دُونْیادا بِیرْ مُؤعْجیزا دِیرْ
باغیبانْ سِیزْ نِئْجَه گُولْ باغْچادا سالیمْ یاشایار
سایَه وِرْمَز مَنَه هَرْ یِرْدَه گُولیستانْ آغاجی
گُونْ اُوْلانّانْ دَدَنینْ سایَه سِی هَرْ یِرْدَه اُوْلار
دَدَنینْ زَحْمَتی چُوْخْدیرْ دِمَئْگْ اُوْلْمازْ نَه چَکیپْ
داغْدا یُوْخْدیرْ کِی تَحَمُّولْ گَتیرَه بِلْدَنْ آتار
نَه قَلَمْ قُودْرَتی وارْدیرْ کِی یازا بیرْ کَلَمَه
نَه دیلینْ قَدْرِ مَحَبَّتْ لَرینَه طاقَتی وار
اِیْ فَلَکْ گُؤرْ نِئْجَه آغْلاتْ دیریسانْ بَنْدَه لَری
وِرْمَه یاشْ گُؤزْ لَریمَه نیفرَتُووی خالْقا قُوتار
دکتر نادر مسلمی (ن. م قطره)