يکشنبه ۲۷ آبان
باور شعری از خزر رسولی
از دفتر دفتر شعر خزر نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ۰۳:۰۴ شماره ثبت ۱۲۵۸۹۸
بازدید : ۲۶۲ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب خزر رسولی
|
باور
آرامش خیالتو
به صد تا دریا نمیدم
گرمی دستای تو رو
به هفت تا دنیا نمیدم
شبهای تنهاییِ من
با خنده هات پر شده باز
همین نگاه تو برام
قفلی شده با صد تا راز
تو با نگاهت آینه رو
از شرمِ شب آب میکنی
اگه بِبَخشم اشکمو
هر چشمی رو خواب میکنی
سایه ی تنهاییِ شب
پرده زده رو بی کسی
تو این همه رنگ سیاه
تویی که دادم میرسی
وجود گرم تو منو
به عمق رویا میبره
بودن تو کنار من
از هر شعری عزیز تره
تو ای سلام شعر من
کلام آخرم تویی
حستو باور میکنم
باور قلب من تویی
خزر رسولی
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم از لطف شما مهربانوی عزیز🙏🌺 | |
|
متشکرم از شما استاد گرامی 🌺🙏 | |
|
سپاس بیکران استاد بزرگوار 🌺🙏پاینده باشید🙏🌺 | |
|
سپاس از لطف شما ارجمند 🙏🌺 | |
|
بی نهایت تشکر از لطف شما بزرگوار🌺🙏 | |
|
سپاس از لطف شما بزرگوار🙏🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود
ترانه ای زیباست.