سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        من و بی.خوابی

        شعری از

        مصطفی یعقوبخانی

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ۰۱:۴۷ شماره ثبت ۱۲۵۸۴۴
          بازدید : ۱۰۹   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مصطفی یعقوبخانی
        آخرین اشعار ناب مصطفی یعقوبخانی

        خواب کن یا رب تو این دو دیده ی بیدار را
        باز هم پر نور کن تو این شبان تار را

        خواب شد داروی نایابی و من هم مانده‌ام
        تا چه‌سان درمان کنم این دیده‌ی بیمار را

        رخت بر بسته ز شب‌هایم دگر فکر خوشی
        کاش میشد شاد بینم این شبان زار را

        روزها در انتظار خواب راحت در شبم
        من ولی دارم شبی از فکرها سرشار را

        کاش جای خواب می‌شد تا که بردارم فقط
        از کنارم پلک‌هایم این همه آوار را

        خسته از بی‌خوابیم ، لعنت به بیداری شب
        غیر خوابیدن دوایی نیست این بیدار را
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ۱۵:۲۳
        درود بزرگوار
        مناجاتی پر معنی و زیباست خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ۰۸:۴۱
        درود برشما
        سلام بزرگوار
        درود دشاعر گرانقدر
        مانند همیشه عالی سرودی
        درپناحق
        خندانک خندانک خندانک
        نرگس زند (آرامش)
        دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ۰۸:۵۷
        درود بر شما خندانک خندانک خندانک
        طوبی آهنگران
        دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ۱۶:۵۴
        درود بر شما جناب یغوبخانی
        شاعر جوان شعر ناب
        دست مریزا بسیار عالی
        💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
        قربانعلی فتحی  (تختی)
        دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ۱۶:۵۷
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        سمیرا عاشوری
        دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ۲۲:۲۷
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0