جمعه ۲ آذر
ویترین دنیا شعری از سحر کرمی
از دفتر ترنم عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ۱۴:۴۸ شماره ثبت ۱۲۵۸۳۲
بازدید : ۱۵۹ | نظرات : ۲۴
|
|
لباس هایی را دیدم در حال قدم زدن
از همه رنگ و همه جنس
می خندیدن ،می دویدن،خرید می کردن
دروغ می گفتن به قشنگی راستی
عاشق می شدن در چشم بر هم زدنی
ولی کمتر لباسی را می توان دید که!
درونش انسانی باشد
به راستی که این جهان یک ویترین بزرگ
و پوشالیست.
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب استاد استکی ارجمند
به مهر خواندید
میشه دلیل مخالفتتون رو بدونم
💐💐 | |
|
درود بر شما بانوی ارجمند
سپاسگزار نگاه پر مهرتان هستم
زنده باشید💐💐💐💜 | |
|
درود جناب دزفولی بزرگوار
زیبا نگاهید
سپاسمند نگاه و توجه پر مهرتان هستم
مستدام باشید
💐💐🙏🏼 | |
|
درود و عرض ادب شاعر بزرگوار
زیبا نگاهید سپاسمندم
💐💐 | |
|
سلام عرض ارادت جناب محمد نژاد ارجمند
عالی نگاهیدد
روزگارتون پر از امید 🙏🏼💐💐 | |
|
درود و عرض ادب جناب حاجی پوری بزرگوار
مچکرم از نگاه پر مهرتان🙏🏼🙏🏼💐 | |
|
سلام و عرض ادب بانو
زیبا نگاهید مستدام باشید به مهر💐💐💐 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و پر گلایه آمیز است
جسارتا با معنی آن موافق نیستم