جمعه ۲ آذر
کیش و مات شعری از سحر کرمی
از دفتر ترنم عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ۰۲:۱۶ شماره ثبت ۱۲۵۷۱۰
بازدید : ۱۵۰ | نظرات : ۱۶
|
|
شاه شطرنج دلم
بنگر که فوج فوج سربازان دلیر احساسم
بر قلعه قلبت پاسبانی می کنند
بیت بیت غزل هایم برایت
پر ز ایهام و پر ز آرایه می شود
وزیر سربلند جنگ های بی شمارم
برایت سر خم می کند شاه دلیرم
اسب های بادپای خط میانی
از برایت شیهه کشان می رقصند
تو برده ای بازی عشق مرا
کیش و مات تو شدم
من از همان ثانیه ها
|
نقدها و نظرات
|
سلام بانو جان زنده باشید
مچکرم از نقد خوبتان 🙏🏼🙏🏼💐 | |
|
مچکرم بزرگوار پاینده باشید💐💐 | |
|
درود استاد سپاسمندم مستدام باشید | |
|
با سلام استاد گرانقدر
عالی نگاهید زنده باشید به مهر
درود بر شما💐💐💐 | |
|
درود استاد گرامی
سپاسمند نگاه پر مهرتان هستم
زنده باشید به مهر | |
|
درود بزرگوار
سپاسمندم زنده باشید به مهر
💐💐🌱 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام بانو خوب بود ولی مضمونی تکراری داشت