پنجشنبه ۸ آذر
زیر آسمان شهر شعری از محمدرضا صدقی
از دفتر برای دل خود..... نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ۱۱:۱۵ شماره ثبت ۱۲۵۵۶۷
بازدید : ۲۴۲ | نظرات : ۳۹
|
آخرین اشعار ناب محمدرضا صدقی
|
شب میان بیست و چهار ساعت روز
بعد عصر می آید و میرود قبل طلوع
من با این شبها چه آرام می شوم
همه خوابو شب سکوت مطلق می شود
زیر آسمان شهر میان ستاره ها
دلبری می کند اون حلال ماه
گویی که ستارگان چشمک زنان
هر کدام میخوان بگیرن دل ماه به دستشان
ناگهان ابر سیاه آمد از دور
گرفت اون ستاره هارو تو بغل با اخم و زور
ماه نمی دانست که باید چه کند
نور میداد و درخشان شاید ابر رو دور کند
قطره اشک اون همه ستاره ها
فرود می امد به روی زمین و گندم زار
مردم شهر شکر گذار از قطره ها
بیخیال از ابر و ماه و اون همه ستاره ها
و نمی دانند که امشب ماه ما
تنها مانده بدون ستاره هاش
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد استکی ممنونم 🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود استاد بانو عجم سپاس از شما بزرگوار 🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود بانو حسین زاده ممنونم از راهتماییتون 🌹🌹🌹🌹🌸🌸🌸 | |
|
درود استاد سپاس از شما سرافراز باشید🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود جناب اکرمی سلامت باشین 🌹🌹🌹🌹 | |
|
دروی جناب محمد نژاد مخلصیم 🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود استاد انصاری سلامت باشید جاودان استاد 🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود جناب یونسی سپاس از شما سلامت باشین 🌹🌹🌹 | |
|
درود جناب کریمی. 🌹 ممنونم از لطف, و محبتتون 🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود جناب آزادبخت سپاس از شما بزرگوار 🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود استاد نظری خیلی مخلصیم 🌹🌹🌹🌹
سربلند باشین استاد 🌹🌹 | |
|
درود بانو بازوبند سپاس از شما سرافراز باشین 🌹🌹🌹🌹 | |
|
دروز بانو خدابنده ممنونم از شما سلامت باشین 🌹🌹🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی است