يکشنبه ۴ آذر
جَلد بودنِ بومرنگ شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ۰۶:۲۳ شماره ثبت ۱۲۵۳۷۰
بازدید : ۹۳ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
جَلد بودنِ بومرنگ
تیراژه ی انوارت
به روی آسمان عشق
چو نقاشیِ آبرنگ شده جانا
جَلد بودنِ یادت
به روی آسمان عشق
همچو بومرنگ شده جانا
عشق تو دراین قلبم
پررنگ شده جانا
جانا ! به تو مشعوف ام
مشغولم به عشقبازی
این طبیعتِ چو بومِ نقاشی ،
خوب رنگ شده جانا
روو بازی کرده ام کارت را
لایه های زیرین نیست
هیچ ریا به کارم نیست
رو و رخ ام ، روو رنگ شده جانا
آنچه را که دراین تابلو، همه می بینند ،
مکّاری به کارش نیست
این نگاهِ درعشق، مستغرق ،
بهر آن شهنشاهی ،
اُورنگ شده جانا
ابلیس نمی بیند ، رنگهای قشنگی که ،
در تیراژه ات مشهودست
مدتهاست که کوررنگ شده جانا
نور که برعکسِ پارچه و کاغذ ،
نمی نشیند رنگ به جانش
پس چگونه نور، رنگ شده جانا ؟
بهمن بیدقی 1402/7/1
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام استاد ارجمند خیلی محبت دارید بینهایت سپاسگزارم ازلطف و مهرتان شاد باشید و سلامت و مؤفق | |
|
با سلام و عرض احترام آقای اکرمی ارجمند خیلی محبت دارید بینهایت سپاسگزارم ازلطف و مهرتان شاد باشید و سلامت و مؤفق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ادیب وشاعرواستاد گرانقدر
سروده ای زیبا خواندم
درودبر قلم و اندیشه نیکویتان
پایداروبرقرار باشید
درودبرشما