حضرت مهدی
ای منتقم آل عبا حضرت مهدی
ای حامی خون شهدا حضرت مهدی
مائیم و هواخواهی آن یوسف بازار
همراه و معین الضعفا حضرت مهدی
ای بیرق انصاف و عدالت سر دوشت
ای شوکت آئین خدا حضرت مهدی
تو وارث نوح و ید و بیضای کلیمی
عیسی نفس و قبله نما حضرت مهدی
دلها به تو محتاج و تو دلواپس دلها
جانها به فدای تو بیا حضرت مهدی
♤♤♤
پائیز ۴
زیباترین رقص درختانی تو پائیز
تصویری از برگ و خیابانی تو پائیز
انگار حرف تازه ای داری برایم!
لبریز عطر خاک و بارانی تو پائیز
رنگ لباست را ببینم! شاد هستی
گویا که می آئی به مهمانی تو پائیز
هوهوی باد و خش خش پای خیالی
رویاترین آهنگ و رقصانی تو پائیز
پیغام کوچ آورده ای انگار ما را
یاد آور فصل زمستانی تو پائیز
آیا بگویم پیش تو حرف دلم را؟
راز نهانم را که می دانی تو پائیز!
شهریورم با مهر تو آغشته گردید
نوشینترین خورشید تابانی تو پائیز
گفتی کنارم یک شب یلدا بیایی
آری به قول خویش می مانی تو پائیز
♤♤♤
غزه
اگرچه آتش و خون بر سر روی تو می ریزد
غبار غم به روی برج و باروی تو می ریزد
میان نارفیقانت به چشمان خودم دیدم
چه شمشیر خیانت ها به پهلوی تو می ریزد
برای کودکان بی پناهت لای لایی کن
که اشک ماتم از چشم بلا جوی تو می ریزد
کبوتر خانه ای از خون میان آشیانه داری
که آثار ستم از زخم ابروی تو می ریزد
هنوز از شاخه های سبز زیتون قصه میگوید
پر و بالی که از فوج پرستوی تو می ریزد
به گوش دخترانت با پریشانی چه می خواند؟
سحرگاهی که بغضش را به بازوی تو می ریزد
به سمت مشرق باریکه ای از نور و آزادی
نگاه قاصک ها از تکاپوی تو می ریزد
به روی موج دریا آفتاب ساحل غزه
تماشای خودش را در پر قوی تو می ریزد
♤♤♤
بسیار زیبا و دلنشین بود
در وصف انتظار
یا مهدی(عج) ادرکنی