جمعه ۲ آذر
مادر شعری از مریم رحمتی پویا
از دفتر سنگ خارا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ۱۶:۰۶ شماره ثبت ۱۲۵۰۲۳
بازدید : ۱۵۰ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر مریم رحمتی پویا
آخرین اشعار ناب مریم رحمتی پویا
|
ای آنکه گذشتی ز همه عمر و وجودت
قربان دعا هاو عبادات و سجودت
در لحظه به جان میخری هر دردی و رنجی
چون مِهر خداییست که در تارت و پودت
بس روح نواز است، صدای نفس تو
لالایی جان بخش تو آن چنگت و عودت
فرزند تو بیمار شود شب به سحر گاه
راهی نبرد خواب به چشمان کبودت
همواره میان خود و آینده ی فرزند
تصمیم تو او هست به ضرر یا که به سودت
پرواز تو بی شک به بهشت ازلی بود
از قبل معین شده ،آن جای فرودت
شعرم همه در وصف تو ای پاکیه مطلق
مادر تو که بخشی همه ی بود و نبودت
《 مریم رحمتی پویا 》
|
نقدها و نظرات
|
درود ،شاهزاده خانوم ممنونم عزیزم | |
|
سلام و عرض ارادت ممنون بزرگوار | |
|
سلام و عرض ادب ،استاد بزرگوار ممنون از لطف شما | |
|
سلام و ارادت بانوی مهربان ممنونم | |
|
سلام و ارادت بانو ممنونم الهی آمین | |
|
سلام و ارادت ،بزرگوار ممنونم | |
|
سلام و عرض ارادت سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست
برقرار باشید