درود وعرض ادب واحترام خدمت جناب بینای ارجمند وبزرگوار
بسیار سپاس از حضور ارزشمندتان
منظور صحبت هاتون رو زیاد متوجه نشدم ..
ولی در کل خودم رو عرض می کنم خدا رو شکر انقدر ی که به مطالعه بها میدم واز کمترین فرصت برای این امر استفاده می کنم وهمیشه هم سعی می کنم در سبد خرید خانواده جایی هم برای این امر مهم بزارم هر چند به مقدار کم باشد ..
ودر فضاهای مجازی که نیاز به فیلتر شکن داشته باشه نه الان نه قبلا نبودم ونیستم نه اینکه بد باشند بلکه وقتشون رو ندارم ..
حالا هر کسی برداشتی باب سلیقه خودش از شعر داشت ..
وشاید منظور بنده اون نبوده باشه ..
منتها باید فرهنگ کتاب وکتابخوانی در جامعه رو رواج بدیم که در کنار غذای جسم که انقدر بهش اهمیت می دیم به روح وروانمون هم برسیم ..
والبته در این جامعه هم سیاستمداران بلایی به سر مردم اوردن که اکثرن فقط به فکر تهیه غذاهای ارزان قیمت برای امرار معاش باشند ودیگر جایی برای تهیه کتاب نمی ماند هر چند که ارزان قیمت هم در اختیارشان قرار دهند ..
البته بحث در این امر بسیار گسترده هست ..
ممنونم بابت زمانی که صرف این نوشته کرده اید ..
در پناه حق سلامت وسعادتمند باشید
سلام نازنین بانو
چه مهارتبیان نوشتید مرحبا
با واژه گزینی عالی و زبانی فهیم اندیش و تصویرسازی دقیق زنده باشید بله در روزگارِ غمتلنبارِ تمدنخوارِ ما به قولِ معروف : کتاب نون و آب نمیشه که جای تاسف دارد و تامل
سلامت و سرافراز باشید