شنبه ۳ آذر
باغ آتش گرفته شعری از فاطمه بهرامی
از دفتر یادو خاطره ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ۱۲:۰۶ شماره ثبت ۱۲۴۷۲۴
بازدید : ۲۵۲ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب فاطمه بهرامی
|
آتش گرفته باغی
که پیچیده در آن عطر زیتون
زیر گلوله
زیر بمب
زیر خمپاره های خصم صهیون
جولانگه کفتارها
گشته این گلستان
بر پیکر باغ و درختانش
می زنند هر شب شبیخون
بیداری ات را خواب ماندی
ای شهر غزه
یکسان با خاک کردند
شکوه جاودانت را به افسون
تا چند سازش با قوم پر از هیچ
برخیز دوباره باشکوه تر
مگذار چهره ات از
فرط سیلی گردد سرخ وگلگون
فرقی بین شان نیست
این کفتار صفت ها
نمرود یا شداد باشند
فرعون یا قارون
هرگز نبیند خصم
شکست بر تارک تو
تا هست امیدت
بر خالق یکتای بی چون
عمریست می جوشد
از چشمه هایت خون در پی خون
گشته شهر از خون کودکانت
باز رود هامون
ای شهر غزه !!!
از چشم ما هم خون روان است
با ظلمی که بر تو شد
جیحون به جیحون
تو تکه ی از جغرافیای پاک زمینی
کامل شود پازل ات
با پیروزی یک دشت پرخون
وادی قدس !!!!
ای بیت غزل خوان
روزی رها گردی تو از چنگال صهیون
ای شهر آتش
ای گهواره ی خون
خورشید روزی بر تو بتابد
تا گردش خود را ببینی بر چرخ گردون
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد خوشرو بزرگوار سپاس از حضور شما | |
|
درود بانوی واژه ها سپاس از حضور شما | |
|
درود استاد استکی بزرگوار سپاس از حضور شما | |
|
درود جناب اکرمی سپاس از حضور شما | |
|
درود بر استاد انصاری بزرگوار سپاس از حضور شما | |
|
درود استاد مدهوش بزرگوار سپاس از حضور شما | |
|
درود استاد مهدی پور بزرگوار سپاس از حضور شما | |
|
درود بر استاد غزل سرا و زیبا نویس جناب رمضانی سپاس از حضور شما | |
|
درود استاد حاجی پوری بزرگوار سپاس از حضور شما | |
|
درود استاد فاضلی نژاد بزرگوار سپاس از حضور شما | |
|
درود بانو عباسی عزیزم سپاس از حضور شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سروده زیبایی بود
بانو بهرامی
بسیار عالی بود
موفق و مؤید باشید .