جمعه ۲ آذر
عاقبت باید برون ریخت شعری از فرهین رام
از دفتر دلنامه های فرهین نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۷:۲۱ شماره ثبت ۱۲۴۶۱
بازدید : ۶۶۹ | نظرات : ۶۸
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
جاری و ساری ؛
اندیشه های ِ خیس ِ من
در ذهنی به بند کشیده
و کمی ، رقاصی ِ قلم
به هنگام ِ شِکوه
برای سیاه کردن ِ صفحه های سپید
و شاید ...
کنار گذاشته شود
چون میوه های پلاسیده بقالی
به دست ِ سَبُک مغزان ِ کج اندیش
.
بند به بند ؛
نزن ... مرا بند
به بندهای قباله ای
مهارنکن ،
به زنجیر
و پشمینه ای
به رنگ ِ فریب
.
دلتنگم ؛
زخمی تر از همیشه
برای زدودن ِ غبار
از دوش ِ اشتیاقم
و فروریختن ِ فشار ِ تک به تک ِ سلولها
حتی ...
به چند خطی
عاقبت باید برون ریخت ؛
در سکوت ، چون فریاد
در سوز ، چون مُهاجر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.