يکشنبه ۴ آذر
گل واژه های صبح شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ۰۳:۱۲ شماره ثبت ۱۲۴۳۹۸
بازدید : ۱۴۴ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
گل واژه های صبح
من را به کجا بردی ؟
بیدارتر از قبلم
دراین سفرِ عظمیٰ
راغب ، به دیدارترست قلبم
گریه های شوق انبوه
انگار که دگر ابرم
گامهای ،
مملو از پرش ام ،
بیشتر از توانِ قلب
انگار که من ببرم
گرچه بی تو توخالی
درمثال همچون طبل ام
بهر دیدنت ای دوست ،
لبریزشده صبرم
اختیار دارید
اینرا بنده میگویم
که محبوس به هر جبرم
طنابی فرست ز آسمان شوق
حلقه باشد یا آزاد ، خریدارم
که محتاج به این حَبل ام
اُصطرلابِ عشقم کو ؟
محتاج به این رَمل ام
گلهای واژه های صبح ،
نیکو میکند حالم
شادمان ام ،
به انبوهیِ این شب نَم
بهمن بیدقی 1402/6/31
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت استاد ارجمند و بزرگوار خیلی محبت دارید ، شاگردی میکنم قربان دریا دریا سپاس از الطاف بی پایانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاس بیکران از لطف بیکرانتان شاد باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا ودل انگیزشعری خواندم
خواندن شعرای شما
برای من لذت بخش است
همیشه سرافراز باشید