جمعه ۲ آذر
نقطه شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر طنز
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۲۰:۳۷ شماره ثبت ۱۲۴۲۰
بازدید : ۱۳۶۸ | نظرات : ۵۸
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
چوپان دروغگو،
در صف هول دادن ها،نامزد شد.
نقطه شخصیت اش که افتاد،
نامرد شد.
جای نوشته بودند:
ماهیان شهر ما از کوسه هم وحشی ترند.
چی توز هم نشدیم،
پفک فروختُ،موتور خرید.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.