جمعه ۲ آذر
اینگونه ایستادن شعری از مهرداد درگاهی
از دفتر برای تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۱۵ شماره ثبت ۱۲۳۹۶۶
بازدید : ۱۱۸ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب مهرداد درگاهی
|
اینگونه که اینجا ایستادهام
بر بلندای کوهی پر غرور
خشخشی میکند
آن علفزار پست خشک
با فرود دست هر بادی و
هر قطره باران درشت
اینگونه که اینجا ایستادهام
بر بلندای کوهی بیغروب
چشم خورشید
ناپدید است پشت آن ابر زمخت
دست و پایی میزند
بلکه بیاید پیش چشم
بلکه برآرد روز گرم
سردی اما در دل این روزگار
ندارد هیچ نشانی
از دل آن آفتاب بی مثال
گویی این سال سترگ
خالی است از ماه گرم
مانده بر جا بر تنش
حسرت یک روز گرم
اینگونه که اینجا ایستادهام
بر بلندای کوهی پر سکوت
نقش بسته در خیالم
لحظه دیدار تو
لحظه گرما و تب
لحظه دیدار شب
از فراز چشمه کوهی
که میجوشد دم به دم
میبرد با خود مرا
تا هوای پاک تو
تا سرای ناب تو
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما شاهزاده خانوم عزیز مرسی که به ما هم سری زدید پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود
زیبا و اندیشمندانه سرودید سرافرازباشید.