شنبه ۳ آذر
عشوه شعری از ابراهیم کشکولی(بغتوس)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ۱۸:۱۳ شماره ثبت ۱۲۳۸۷۰
بازدید : ۴۸۱ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر ابراهیم کشکولی(بغتوس)
آخرین اشعار ناب ابراهیم کشکولی(بغتوس)
|
*«روی فرش غزلم عشوه کنان پابگذار»*
*یک نفس آن نفست را به لبم جابگذار*
*درمیان همه ی بی کسی و درد فراغ*
*روی مشق هرشبم منفی و منها بگذار*
*هرقدرنازکنی سهم دلم از تو جداست*
*عشق نفرین شده ام را تک و تنها بگذار*
*ساعت و ثانیه ها وعده ی دیدار تو بود*
*این زمان را تو به دست آرزوها بگذار*
*شرم احساس بدون کینه ام را دیدی*
*اینک این وحشی دل را به تمنا بگذار*
*ازنفس افتادم و از عشق و حقیقت هم*
*آخر قصه ی من را تو به دنیا بگذار*
*ابراهیم کشکولی*
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیبا بود