يکشنبه ۴ آذر
بی حضور شعری از عباس ترکاشوند
از دفتر رویش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ۱۷:۱۸ شماره ثبت ۱۲۳۸۶۷
بازدید : ۵۲۱ | نظرات : ۳۸
|
آخرین اشعار ناب عباس ترکاشوند
|
شعله ای کن، ناله ای کن شمع بی فروغ من
حسرت و سکوت من
پروانه داغ دار است، چشم گل آب دار است
از بی حضوری تو
می در گلوی این جام، بی شور و بغض کرده
مطرب به حال اغما خاموش و بی ترانه
بی رقص مانده سایه
ای شمع شعله ای کن وز نور زاده ای کن.at
|
نقدها و نظرات
|
استاد استکی درود | |
|
سلام خانم تیر | |
|
درود خانم پنام | |
|
درود جناب آزاد بخت | |
|
جناب انصاری درود | |
|
درود خانم سمیعی ممنون | |
|
جناب مدهوش درود | |
|
درود جناب حاجی پوری | |
|
سلام خانم پنام | |
|
سلام خانم پنام | |
|
جناب انصاری سلام | |
|
درود خانم شرقی ممنون | |
|
جناب اکرمی سلام | |
|
سلام جناب فتاح | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود