جمعه ۲ آذر
تیرگی می انگارم شعری از سیاوش دریابار
از دفتر چه بگویمت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ ۲۳:۴۲ شماره ثبت ۱۲۳۷۳۴
بازدید : ۱۱۷ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب سیاوش دریابار
|
...تیرگی می انگارم .....
من شب تیره
تورا
بر قامت رخسار می انگارم
انگار
شب به دامان
تو میسوزم و
سوختنت را می انگارم
انگار
در درون شهر
تا صبح گریه میکردم
تاب میخوردم
تاب خوردنت را می انگارم
انگار
گفت این حسرت زچیست
محتسب بیدار نیست
من که بیدارم
محتسب می انگارم
انگار
شب برون شد
از دلم
تا شب نگیرد تیرگی
من به این تیرگی
شب می انگارم
انگار
هرچه درد بود از
درون سینه ات خالی شد
خالی نشدم می انگارم
انگار
اشک را گفتم مهلت بده
اشک را فرصت نداد می انگارم
انگار
دیگر این شهر جای ماندنم نیست
فصل رفتن باز می انگارم
انگار
هرچه با نور آمدی
در تیرگی رفت
من درون تیرگی
تیرگی را می انگارم
انگار
ای کاش بودی
میدیدی که بی بودنت را می انگارم
انگار
فصل رفتن چون به شد
بر تن ندارم قامتی
قامت بی قامتت را می انگارم
انگار
و ه چشه سرد است خاک های شهر
ای کاش شهر خاموش میشد
و
خاموشی شهر را می انگارم
انگار
گر چه نیست
فرصت باز آمدن
باز باز آمدنت را
می انگارم
انگار
تب ندارم
هجو میگویم
به این حجمه ها می انگارم
انگار
کاش می شد
کاش کاش را از سر می انگارم
انگار
من که روز از سر گرفتم
کاش کاش را می انگارم
انگار
مردی که در کرونا همسرش را به تنها دفن میکند. شب تا صبح انگارهایش را در شهر مرور می کند
سیاوش دریابار
|
نقدها و نظرات
|
با درود فراوان متقابلاً تسلیت عرض مینمایم | |
|
با درود فراوان لطف شما مستدام | |
|
با درود فراوان در حقیقت تلخ بود بخصوص ماه های اول که هنوز اطلاعات کاملی از بیماری نداشتیم و تشیع جنازه ها ممنوع بود | |
|
سلام
خدا رو شاکرم که توقیفی شد لطف شما شامل حال ما شد
بسیار بزرگی و کرامت فرمودیت
ممنونم
قلمتا همیشه سبز و مانا باشد
به امید توفیق روز افزون
با تشکر | |
|
سلام
خدا رو شاکرم که توقیفی شد لطف شما شامل حال ما شد
بسیار بزرگی و کرامت فرمودیت
ممنونم
قلمتا همیشه سبز و مانا باشد
به امید توفیق روز افزون
با تشکر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت
خورشید تابان خراسان، ضامن آهو ، یاوردرمانگان و بیچارگان
حضرت امام رضا علیه السلام
را تسلیت عرض می نمائیم