يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر حسین قالیباف (تابان)
آخرین اشعار ناب حسین قالیباف (تابان)
|
این عشق وحشی از دل و جانم رها مکن
از قلب خویش، عشق مرا هم جدا مکن
ما در خیال خود به نگاهت غبطه میخوریم
دردِ مریضِ مکتب خودت را دوا مکن
هر کس گذر کند به سرسرای پر مهرت
او را به التفات و محبت صدا مکن
آن اخم که بر چهره میکنی گاهی
این خندهها را ز برایش فدا مکن
ما مبتلا به نقش گل چهرهات شدیم
ما را به جرم عشق الهی، جزا مکن
#حسین_قالیباف
#تابان
|
نقدها و نظرات
|
درود فراوان خدمت شما استاد گرامی با تشکر از لطف و توجه شما بسیار درست میفرمایید قسمتهایی نیاز به اصلاح دارد و متاسفانه امکان نگارش در سایت وجود ندارد
پایدار باشید 🌹🌹🌹 | |
|
سپاس فراوان
پایدار باشید 🌹🌹🌹 | |
|
درود حضرت استاد بسیار سپاسگزارم از لطف و توجه شما
پایدار باشید 🌹🌹🌹 | |
|
درود فراوان حضرت استاد
بسیار سپاسگزارم از لطف و توجه شما
پایدار باشید 🌹🌹🌹 | |
|
درود فراوان بسیار درست و بجا میفرمایید
پایدار باشید 🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در معنا زیباست👏🌺🌺
در وزن برخی مصرعها نیاز به ویرایش دارد
مصرع اول از نظر تالیفی نیاز به ویرایش دارد
بر فرض
ما در خیال خود به نگاهت غبطه میخوریم
میتوان نوشت
ما در خیال بر نگهت غبطه میخوریم
یا مصرع
هر کس گذر کند به سرسرای پر مهرت
میشود نوشت
هر کس گذر کند به سرای محبتت
یا مصرع اول را میتوان گفت
ای عشق وحشی جان و تنم را رها مکن
و ....
موفق باشید 🙏🌺