جمعه ۲ آذر
جادوی چشم شعری از علی شیری
از دفتر قصهی دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ ۲۰:۰۹ شماره ثبت ۱۲۳۶۲۹
بازدید : ۱۹۴ | نظرات : ۱۳
|
|
افسون چشم مستت کس را دیدن نشاید
واله و شیدا کند سراغ هر که آید
در امواج نگاهت گرفتارم گرفتار
کشتی نوحی باید به ساحلم رساند
درمعبد کوی تو در اعتکاف هستم
نذرم قبول شود تا هجران من سرآید
رحمی بکن نگارا بر این پریش زخمی
عاشق کشی زمانیست دگر بکار نیاید
زنجیر عشق بریدم درپی لیلای خویش
به امیدی که یارم از این مسیر بیاید
گم کرده راهی گیجم مضطر در این حوالی
شاید بهشت چشمت در برویم گشاید
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم ازلطف وعنایت حضرتعالی | |
|
سپاسگزارم بانوی گرانقدرنوش نگاه زیباتون | |
|
بی نهایت ممنونم عرض ارادت دارم خدمت جنابعالی | |
|
چشم حتمااینکار رومیکنم.ممنون ازنقدمنصفانه شما | |
|
سپاسگزارم جناب اکرمی عزیز پایداروبرقرار باشید | |
|
ممنونم.همچنین درودبرشما استادبزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قوافی؟