شنبه ۲۶ آبان
|
دفاتر شعر سید محمد علی سهیلی (سهیل)
آخرین اشعار ناب سید محمد علی سهیلی (سهیل)
|
بهترین سرمایه ی عصر و زمان، آرامش است
لذت مانای هر پیر و جوان، آرامش است
در زمین دنبال عیش جاودانی ات نباش
جاودان عیش نهانی در جهان، آرامش است
تا به کی در اضطراب روزها و سالها
رمز و راز زندگانی ات بدان، آرامش است
شاد باشی یا که غمگین طی شود ایام عمر
شادمانی را بخواهی سِرّ آن، آرامش است
با محبّت ،دوستداران تو افزون می شود
اولین درس محبّت، بی گمان، آرامش است
گوهر نایاب را خواهی بدانی در کجاست
دانش هر کامیابِ کاردان ؛آرامش است
تا توان داری نما خدمت به محرومین، عزیز!
اجر آن از خالق هفت آسمان ،آرامش است
هر مکانی که برای زندگانی جسته ای
هدیه هستی برای تو همان ،آرامش است
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس فراوان از ابراز محبت تان پاینده باشید ان شاءالله | |
|
درود و سلام بر شما سپاس از حضور پر مهرتان سلامت و شاداب باشید | |
|
سپاس از حضور گرمتان و درود بر لطفتان پیروز باشید و پاینده | |
|
سپاس فراوان از محبت شما برقرار باشید و پاینده | |
|
بی نهایت از حضورتان سپاسگزارم ذره پروری فرمودید استاد گرامی همیشه سلامت و شاداب باشید ان شاءالله 🌺♥️ | |
|
درود تان باد مهربانو ی مهربان سپاس از حضور تان پیروز باشید ان شاءالله | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آموزنده و زیبا بود