دوشنبه ۵ آذر
دختر قاجاری شعری از دنیا شریفی راد
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ ۱۹:۳۱ شماره ثبت ۱۲۳۲۶۱
بازدید : ۱۴۹ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب دنیا شریفی راد
|
من دختر این روزها نیستم
من دختری از نسل قاجارم
شب ها به جای گیس موهایم
رویای یک سردارُ می بافم
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر شما بانوجان متشکرم از حسن نظر شما🪷🙏🏻 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است