شنبه ۳ آذر
غیرت ایرانی شعری از علی فرهمند
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ ۱۵:۳۷ شماره ثبت ۱۲۳۲۵۴
بازدید : ۱۳۰ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب علی فرهمند
|
🍃تا خون غیرت در رگ ایرانی ماست
دیروز ما امروز ما مانند فرداست
🍃دشمن بداند ما همه درپای کاریم
این از سلحشوری ما جانانه پیداست
🍃آب خلیج فارس با دریای عمان
در سلطه ی ایرانیان است بی کم و کاست
🍃چشمان دشمن کور گردد تا نبیند
ایران اسلامی همیشه پای برجاست
🍃مظلوم بر ظالم شود آخر مسلط
چون ریشه ی ایران به عدل و داد برپاست
🍃کاری به کار این گروها ما نداریم
دشمن به دین و انقلابند این چپ و راست
🍃سرگرمی مردم شده دعوای مجلس
دعوای این اشخاص برای ثروت ماست
🍃هرکس خیانت می کند این را بداند
دست خیانت زیر هر آستین پیداست
🍃هر اختلاسی می شود از مال مردم
دستش شود رو چون خدا همراه با ماست
🍃پست و مقام در کشور ما هر که گیرد
فکر می کند این پست از اموال باباست
🍃این چند بیت شعر از من یک مزاح است
عدل است حاجی جان برای عده ای خواست
از سرودهای علی فرهمند (خواست خدایی)
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد | |
|
سیدم و خاکسار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
حماسی و زیبا بود
زنده باد ایران