سلام و درود استاد بزرگوار جناب استکی ارجمند احتمالا صدای ارسالی را گوش ندادید بزرگوار البته ایراد از بنده است بدون گوش دادن به این صدا مورد شما کاملا درست نمود پیدا میکند. اما اگر میزان حسین باشد تفسیر المیزان میشود همانی که در افراغ اندیشه آوردم البته از دیدگاه شخصی خودم
سلام و درود جناب مهندس سعید صادقی ( بینا ) از شما سپاسگزارم که خودتان بالاخره قفل این معما را برایم باز کردید و مرا متوجه ساختید که باید به صوت آن گوش دهم. چقدر زیبا و دل انگیز. در این رابطه دعوت می کنم به « سرور آزادگان » بنده یک نظری البته با گوش دادن به صوت آن بیاندازید که احتمالا مورد توجه و رضایت شما قرار بگیرد. همواره موفق و مؤید باشید.
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
پرمعنا بود