شنبه ۱۰ آذر
|
آخرین اشعار ناب علیرضا محمودی
|
قسم به خالقِ هستی تباه خواهی گشت
سیه مجسّمه ای از گناه خواهی گشت
به دادگاهِ الهی شکایتت چو برم
دروغ گفته ای و روسیاه خواهی گشت
ندیدم از دلِ سنگت محبتی ای گل
رسد خزانِ تو و بی پناه خواهی گشت
همیشه سبز نمی ماندَ ت گل و بستان
به جور ِچرخِ فلک کوره راه خواهی گشت
گرفته ای به فریبی شکار در شب و روز
اسیرِ تیغِ اجل ،در پگاه خواهی گشت
بِدان پلنگِ غرورت به شام ِ ماهِ تمام
پرد ز صخره ی کبر و تباه خواهی گشت
حسادت است چو آتش، بسوزد از ریشه
اگر چه یوسف و هم خون ، به چاه خواهی گشت
اگر به خرمنِ هستی ،هنر تو را باشد
چو گندمی وَ اِلّا که کاه خواهی گشت
اگر که پند نگیری ز صحبتِ جانان
به ضربه چوبِ زمان سربه راه خواهی گشت
(علیم )گر به جهان راهِ راست بگزینی
به نزد اهل نظر پادشاه خواهی گشت
|
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب اکرمی ، ممنون از اظهار محبتتان .بله به پیشنهاد یک دوست انتخاب کردم مخفف اسم و فامیلم هست . توضیح دادم که سوء تفاهم پیش نیاد. | |
|
درود بانو سپاسگزارم . خوش آمدید | |
|
درود. بانو سپاس از اظهار محبتتان ، موفق باشید | |
|
درود بر شما خوش آمدید . سپاسگزارم | |
|
درود استاد ، خوش آمدید. سپاس از لطفتان. موفق باشید | |
|
درود خوش آمدید. سپاس از اظهار لطفتون . موفق باشید | |
|
درود بر شما سپاس . سلامت باشید | |
|
درود استاد رمضانی خوش آمدید . سپاس از اظهار محبتتان . | |
|
درود بر شما خوش آمدید. موفق باشید | |
|
درود برشما سپاس از حضور پر مهرتان. موفق باشید | |
|
درود بر شما خوش آمدید. سپاسگزارم | |
|
درود بر شما خوش آمدید. سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آموزنده و زیبا بود