درودهای بی پایان محضر بانوی ادیب و زیبانویس چ اندیشمند خانوم تیر بزرگوار
یقینا همچون همیشه زیبا نگاه بامحبت و زیباشناس شما به غزل های ناچیزم هست
بسیار سپاسگزارم که هماره با اصول زیبائی شناسی به خوانش شعرم مبادرت میکنید
خرسندم که وزن شعر سلیقه و پسند شما بانوی ادیب قرار گرفت
بله همونطور که بدرستی اشاره کردید زبان عاشقانه ست اما مفهوم عاشقی رو نمایش میده که از غیبت معشوق دچار هراس و سرخوردگی هست و تا معشوق خودش رو در آغوش نگیره نمیتونه عشق رو عریان به تصویر بکشه
بنظر من دید عاشقان اختلاف چندانی با هم نداره و شعله های عشق در کشاکش زبانه هاست که برخی عشق ها رو نمایانتر میکنه
شاید چند بیت از شاه نعمت الله ولی بهتر بتونه دید منرو نشون بده
عشق و معشوق و عاشق ای درویش
در دل عاشقان یکی است یکیست
جان و دل را به این و آن دادیم
غرض از این و آن یکیست یکیست
دلبران در جهان فراوانند
سید دلبران یکیست یکیست
ببخشید که زبان ادبی من بسیار الکن و ناقص هست و امیدوارم توضیحات ناقصم کمی پاسخگوی دید دقیق و نکته سنج شما باشه
حضور گرم شما بانوی ادیب هماره دلگرم کننده هست برای من
سپاس از حضور گرم شما
قلم رنجه کردین
💮🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
🌺🌺🌺🌺🌺
دلنشین و زیبا بود