درود جناب ازاد بخت گرامی
ولی شما قبلا برای اشعار من پرسپولیسی نوشتید هااااا
من هیچ گاه از اساتید نمیخوام که شهر رو نقد کنند خودشون اگه صلاح بدونن این کار رو انجام میدن ..
و وقتی در خواست نقد باز باشد بس دیگر لزومی به در خواست دوباره نمیبینم ..
واساتید سپید سرا وغزل سرا همیشه به شاگردانشان لطف دارند ..
ما هم دعا گویشان هستیم ..
وای که شما استقلالی ها ادبیاتم با فوتبال قاطی می کنید
سخن به درازا کشید ولی بزار ی خاطره عرض کنم خدمتتون ..
ی دایی دارم الان نود سالشه ولی باز عاشق استقلال اونم سر سخت ..
بنده خدا داماد کوچیکش پرسپولیسی ایست ی شب با خانواده خونه داییم بودن که از بخت بد استقلال مثل همیشه شکست میخوره ..داماد رو ساعت ده شب از خونه بیرون میکنه جالب اینه که نمیزاره زنشم با خودش ببره
بله شما استقلالی ها البته همتون نه بعضی هاتون همه چی رو با هم قاطی میکنید البته این بعضی ها کم هم نیستید
موفق باشید ببخشید سخن طولانی شد
زیبا و پراحساس بود 👏👏🌺🌺