شنبه ۳ آذر
موتوری شعری از پیام مفخم
از دفتر ترانه اجتماعی نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ ۱۶:۰۳ شماره ثبت ۱۲۲۴۰۴
بازدید : ۲۴۳ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب پیام مفخم
|
یه روزی آرزوم این بود توی جاده برم چون باد
به سوی مرز هوشیاری روی زین موتور آزاد
ولی امروز منِ تنها بدون سایه ی فردا
می رم که با موتور گم شم مثه خاموشیِ فریاد
بابام هیچ وقت دلش راضی نشد با این خیالِ من
می گفت پات رو زمین بند نیس شده جونت وبالِ تن
درست می گفت اون طفلی ، کلامش بوی خواهش داش
هوس های دلِ من بود که انگار بیشتر ارزش داش
ولی امروز تو شهری که پر آتیش و پر دوده
زبون آدماش بی مهر و اخلاقش که مردوده
زیادن سنِ اون سالِ بابام در شهر پیِ روزی
سوارِ قارقارک هایی بدونِ چشمِ دلسوزی
رو ترک ، یک خانواده پشتشن همراه پر آه ان
نشسته پایشون رویِ زمین بند نیس در چاه ان
موتور امروز تو تنها آشنایِ دورِ من نیستی
موتور امروز تو تنها پاسخِ یک شورِ من نیستی
موتور امروز تو امیدِ یه نسلِ پیشِ رو هستی
موتور مروز تو تنها قاصدِ صد ارزو هستی
بدونِ تو چه آدم ها که بی کارند بی راهند
بدونِ تو چه نسلی بی امید ساکن توو ایستگاهند
بدونِ تو سرابی پیشِ پاشون نیس ، مقصر رو جواب ساده دادن راهی آسون نیس
این ترانه به همراه موسیقی است
|
|
نقدها و نظرات
|
تشکر از توجه شما | |
|
باسلام سرکار خانم سمیعی منت گذاشتید با حوصله خواندید و نظر دادید . | |
|
باسلام و تشکر از توجه شما ، بله موسیقی این اثر البته هنوز در مراحل تنظیم است امیدوارم توانایی و زمان تنظیم آن را داشته باشم حضور شما و دوستان ارسال می کنم | |
|
تشکر از توجه شما | |
|
تشکر از التقات و توجه به موضوع . | |
|
سپاس خوشحالم که در چنین محیطی هستم که دوستان توجه به کارهای بقیه دارند ..ا زتوجه حضرتعالی هم بسیار تشکر می کنم | |
|
سلام زنده باشید و ممنون از توجه تان باعث افتخار بنده است که در چنین محیط ادبی باشم | |
|
با تشکر از توجه تان | |
|
ممنون از شما ما چند گانه سوز شدیم در این دوران | |
|
تشکر از بذل توجه | |
|
ورود بر شما استاد گرامی و دلگرمی تان | |
|
زنده و پویا باشید سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.