يکشنبه ۴ آذر
دلم هوایی میشه شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ ۰۶:۲۵ شماره ثبت ۱۲۲۳۵۵
بازدید : ۱۲۲ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
دلم هوایی میشه
دلم هوایی میشه
وقتی ز طبل و سُرنا ،
بین نقاره خونه ،
پر از بلوایی میشه
یکی دیگه شفا یافت
پس امید هست ،
امید هنوز نمرده
کامم از این مرورها ،
حلاوتی و مزه ای میگیره
انگار حلوایی میشه
گلدونای خوبِ درون قلبم ،
همه سبز و پُر ازعبایی میشه
عجب صفایی میشه
براین دلم بازم گواهی میشه ،
منم شفا میگیرم
دردم چقدر زیاده
ایمان من به الله ،
همه شفای منه
ایمانی اینچنینی ،
عجب دوایی میشه
عجب شفایی میشه
هروقتیکه روحم قرآن میخونه ،
دیگه دردی ندارم
بهش میگم تلاوتت رُو کوک کن
که اونوقت ،
عجب نوایی میشه
وقتی که روحم کوک شد
دلم برای آن همیشه محبوب ،
بازم هوایی میشه
بهمن بیدقی 1402/4/12
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاسگزارم انشاءالله که طلبیده شویم و شرفیاب شویم به بارگاه مطهر آن امام رئوف | |
|
با سلام و عرض احترام آقای اکرمی بزرگوار سپاسگزارم | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار بینهایت سپاسگزارم از لطف و مهرتان سلامت باشید و شادمان | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاسگزارم | |
|
با سلام و عرض احترام آقای سلیمی بزرگوار سپاسگزارم | |
|
با سلام و عرض احترام آقای فتحی بزرگوار سپاسگزارم از لطف و مهرتان سلامت باشید و شادمان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
امید که زیارت بارگاه شریفش قسمتمان شود