يکشنبه ۴ آذر
یاهو شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ ۰۹:۰۴ شماره ثبت ۱۲۱۷۰۱
بازدید : ۱۳۶ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
یاهو
بفرمائید ساندویچِ احساس
با کمی کاهو
بفرمائید پرسه درجنگل احساس
درکنارچند آهو
هم من و هم آهوان کِشیم ،
ز اعماقِ قلبمان ،
فریادِ یاهو
پر از ایمانیم من و آهوان
خشونت را کنارگذاشته ام مدتهاست
چه خوبست حال یک غلاف کرده چاقو
چه خوبست پرخوری را ،
غلاف کرده ام مدتهاست
دگر اسمم شده بین آشنایان ،
لاغرو نه چاقو
دگر صیادی ام بی رحم نیست
رحم میکنم به آهویی زائو
دگر شاه و،
گدا برایم هیچ فرقی ندارند
پُرازاحساس شده ام
مدتهاست که مست میشوم ،
از نوای ماهور
چقدر شیرین است ایمان به خدا
چقدر شیرین است برلب ،
نغمه ی زیبای یاهو
بهمن بیدقی 1402/4/15
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاسگزارم از لطفتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاسگزارم از لطفتان و سپاس از بداهه ی زیبایتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای اکرمی بزرگوار سپاس شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای نجفی بزرگوار سپاسگزارم از لطفتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای حسنی بزرگوار سپاسگزارم از لطفتان شاد باشید در پناه حق | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاسگزارم از لطفتان شاد باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیبا بود