چهارشنبه ۷ آذر
فراق یار شعری از روح اله سلیمی ناحیه
از دفتر عشق سیاه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ ۰۴:۱۰ شماره ثبت ۱۲۱۶۹۶
بازدید : ۲۲۵ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر روح اله سلیمی ناحیه
آخرین اشعار ناب روح اله سلیمی ناحیه
|
کاش می دیدی دلم را در فراقت یک شبی
اه و اشکی را که می ریزد برایت یک شبی
کاش می گفتی نمی دانم ،زحالت چون خبر
گرچه گفتی سرنه هر گز،این فغانت یک شبی
داد بر من درد وغم ماند چو ویران سر همی
اه قلبم میرَد اخر زین حزانت یک شبی
چون رود عمرم به یغما در فراق از جان دل
می شودخاکستراین جان چون زنارت یک شبی
باخودم گویم چه دیدی ان شب ای بی سرمگر
با جنون رقصان و دادی چون قرارت یک شبی
رفت عمری جانم از دیدار و من در یک چرا
شب به شب بیداربل یابم جوابت یک شبی
روح اله سلیمی ناحیه
|
نقدها و نظرات
|
درود و احترام استاد اخلاق و ادب جنب انصاری عزیز عمرتان پربرکت بزرگوار 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود و احترام استاد والای غزل جناب حاجی پوری عزیز لطف دارید به بنده مدعی است گرفتاری افکارم را بهم ریخته بود ببخشید اگر پای شعرتان مثل قبل نیستم سپاس از بزرگواری شما 🌹🌹🌹 | |
|
درود دوست عزیزم جناب کاظمی مهربان و ادیب وجودتان سلامت و پرخیر سپاس 🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود جناب خسروی عزیز وجودتان چون سروتان سبز 🌹🌹🌹 | |
|
درود و سپاس بانوی گرامی 🌹🌹 | |
|
سلام سیاوش قافیه درست است اگر درست نگا کنی چرا اینقد گیر کردیدتوقافیه والحاقات و اینا خدا روشکر ی بیت و فهمیدی 😂 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
(من کنت مولا فهذا علی مولا)
"هر که را من باشمش مولا و دوست
ابن عم من علی مولای اوست"
عید ولایت و امامت را خدمت حضرت حجت ابن الحسن صاحب عصر و الزمان(عج)،
کلیه سادات و دوستان عزیز تبریک میگویم
امید که رهروان راستین طریق حق و فضیلت امامان معصوم باشیم