دوشنبه ۲۸ آبان
طلوع شعری از بهزاد سرافراز
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ تير ۱۴۰۲ ۱۹:۳۴ شماره ثبت ۱۲۱۵۰۰
بازدید : ۲۴۶ | نظرات : ۵۵
|
آخرین اشعار ناب بهزاد سرافراز
|
نگاهِ تو چه بلایی سرِ غم آورده است؟!
برای وصفِ نگاهت قلم کم آورده است
نسیمِ روحِ تو از سینه خارِ غم را برد
سبد سبد گلِ زیبای مریم آورده است
فدای درکِ عمیقت که از مکانی دور
برای این دلِ بیگانه همدم آورده است
طلوعِ خندهٌ نابت چه روزهایی ساخت!
برای کشتنِ هر درد مرهم آورده است
زمانه دشمنِ من بود و با تو یارم شد
کسی ندیده به پیشانی ام خم آورده است
🍀هواجان جاویدان🍀
|
نقدها و نظرات
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای استکی گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای خوشروی گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود بانوی گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای عزیزیان گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای آزادبخت گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
حذف
| |
|
سلام هواجان | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای اکرمی گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود بانوی گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای حاجی پوری گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای انصاری گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای کاظمی نیک گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
درود عالی بود | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود خانم زند گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای مدهوش گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای حسینی گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای ابراهیمی اصل گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود خانم احمدی گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای سبکبار گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود خانم معادی گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای تختی گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود خانم خدابنده گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای نظری گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای فاضلی گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود خانم آفاق گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای راد گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عید سعید قربان مبارک