يکشنبه ۴ آذر
آشیانه ی ناشیانه شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ تير ۱۴۰۲ ۰۹:۱۸ شماره ثبت ۱۲۱۴۸۹
بازدید : ۱۴۴ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
آشیانه ی ناشیانه
درهوای خسته ی من ،
رخوت آشیانه کرده
روح خسته ی من ،
طی کردنِ این عمر را ،
چه ناشیانه کرده
باید میدیدم که این طواف دل را
حاجیانه کرده
باید میدیدم که این رهایی ،
ز غرق شدن را ،
ناجیانه کرده
اما چون اراده ای نیست
خمیازه ،
دراین کامِ پُر از،
خواب آلودگی من ،
آشیانه کرده
و درهرکاری که کرده این روح
درآن اثری نیست ز رسیدن
حتی ساختِ این آشیانه را ،
ناشیانه کرده
بهمن بیدقی 1402/3/6
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاس عید شماهم مبارک | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاسگزارم از لطف شما و سپاس از بداهه ی زیبایتان عید قربان مبارکباد | |
|
با سلام و عرض احترام آقای اکرمی بزرگوار سپاس سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاسگزارم از لطفتان سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عید سعید قربان مبارک