پنجشنبه ۱ آذر
بلاک شعری از کاوه گرشاسبی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ تير ۱۴۰۲ ۰۹:۲۲ شماره ثبت ۱۲۱۳۷۶
بازدید : ۷۷۳ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب کاوه گرشاسبی
|
ناگهان شوق تماسی به سرم افتاد و
به دلم خاطره ای از گل رویش داد و
دشت بی رونق دل سبز شد و آباد و
یادم آمد که بلاکم ، دهنم سرویس است
ناگهان چشم تو در خاطرهام پیدا شد
در میان دل و دین ولولهای بر پا شد
دل من تک دل عاشق وسط دلها شد
یادم آمد که بلاکم دهنم سرویس است
ناگهان دل ، که با یاد تو نورانی شد
به سرم فکر تو زد سینه که مهمانی شد
در دلم شور که نه شوق غزل خوانی شد
یادم آمد که بلاکم دهنم سرویس است
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از توجه شما | |
|
سپاسگزارم | |
|
ممنونم از شما | |
|
ممنونم از توجه شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
چقدزیباوطنازانه بود 😂