جمعه ۹ آذر
نغمه ی دل شعری از سید علی کهنگی (واسع)
از دفتر سرای غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ۰۲:۱۹ شماره ثبت ۱۲۱۲۶۹
بازدید : ۱۴۳ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
نغمه ی دل
لبی به نغمه گشودن چه لذتی دارد
ترانه ی تو سرودن چه لذتی دارد
غریب و عاشق و آواره خوب می داند
صدای دوست شنودن چه لذتی دارد
ز حال آدم و شیطان رانده معلومست
همیشه پیش تو بودن چه لذتی دارد
از آستان تو این خیل عاشقان دانند
به زور بوسه ربودن چه لذتی دارد
اگر چه خانه خرابی نتیجه ی عشقست
به کوی دوست غنودن چه لذتی دارد
فدای آنکه دلش همچو آینه صافست
غبار کینه زدودن چه لذتی دارد
سید علی کهنگی (واسع)
|
|
نقدها و نظرات
|
قربان شما آقای عزیزیان بزرگوار،بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
|
از لطف و محبت شما بسیار سپاسگزارم آقای اکرمی عزیز | |
|
قربان شما آقای کاظمی عزیز،ممنون و سپاسگزارم | |
|
ارادتمندم آقای ابراهیمی عزیز،از حسن توجه شما بسیار ممنون و متشکرم | |
|
قربان شما آقای حاجی پوری عزیز،ممنون و متشکر از لطف شما | |
|
سلام بر شما آقای رمضانی عزیز،ممنون و متشکرم از لطف شما | |
|
سلام و عرض ارادت آقای آزاد عزیز،کم پیدایید قربان،خوشحال شدم از زیارت مجددتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود جناب کهنگی گرامی
بسیار شیوا و زیبا
احسنت👏👏🌺🌺