پنجشنبه ۱ آذر
نقاب عشق شعری از محمد خوش بین
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ۰۵:۰۷ شماره ثبت ۱۲۱۱۸۹
بازدید : ۱۷۰ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب محمد خوش بین
|
لحظه به لحظه دل به دیدار تو تنگ است
هر ثانیه دل منتظرت گوش به زنگ است
در قصه ی آغوش تو عشق پر خطر است
تو ماه در این قصه ای دل مثل پلنگ است
بی گمان مستی در آغوش تو آسان میشود
آغوش تو آغوش نیست مزرعه بنگ است
بی هوا بوسه بزن سر گیجه کمتر نشود
هر دکمه ی پیراهنت آغاز گر جنگ است
نوشته بودی آینه آیین من آیین تو
با نقابت این حضورت مایه ننگ است
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بانو عجم سپاس از حضورتان | |
|
درود استاد عزیز سپاسگزارم لطف دارید | |
|
درود بانوی گرامی سپاسگزارم از حضورتان | |
|
درود استاد عزیز نظر لطف شماست | |
|
درود جناب کاظمی نیک نظر لطف شماست سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام برشما
به جمع ماخوش آمدید