جمعه ۲ آذر
عکس ماه شعری از مجتبی رهایی(هیوا)
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۵۴ شماره ثبت ۱۲۰۶۷۹
بازدید : ۱۲۳ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر مجتبی رهایی(هیوا)
آخرین اشعار ناب مجتبی رهایی(هیوا)
|
نَقش ماه در آب تو را آورد به یاد
بوی آن عطر تنت، در دست باد
هر کجایی رفت ،شُد آن جا مَست مست
آینه از دیدنت ،ناگه شِکست
آسمان، ماهش طرفداری نداشت
پیش تو دیگر تماشایی نداشت
عکس او در آب و نقش تو به یاد
باخت آن کس که تو را از دست داد
|
نقدها و نظرات
|
🍃🌸🍃بِسمِاللهِالرَّحمنِالرَّحیم🍃🌸🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🍃🌺🍃اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ🍃🌺🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🌺سلام عیدمیلاد امام رئوف حضرت رضا(ع)برشما مبارک🌺
🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.