شنبه ۳ آذر
توگل ماه منی شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر نوا ونما نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۰:۱۸ شماره ثبت ۱۲۰۶۳
بازدید : ۷۷۸ | نظرات : ۵۰
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
سرراهت نشستم هیچکاره
به روی سنگ در صبحی بهاره
مفاعیلن مفاعیلن مفاعیل
توگل ماه منی و من ستاره
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.