جمعه ۲ آذر
جـنـون تـنـهــایـی.. شعری از سینا
از دفتر ----- نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۲۱:۰۴ شماره ثبت ۱۲۰۱۷
بازدید : ۷۰۲ | نظرات : ۲۶
|
|
سـقـط مـیـکـرد از دلـش..
یـکـی یکـی آدم ها را..
زنـی کـه مـیـگـفـت تـنـهــاســت..
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.