سه شنبه ۱۵ آبان
عیادت شعری از نعمت الله حکمت
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۸:۳۲ شماره ثبت ۱۲۰۰۷۴
بازدید : ۱۵۴ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب نعمت الله حکمت
|
در عیادت من نیاید، بگذارید تنها بمیرم
در فکر اوباشم ،در اندیشه آن رعنا بمیرم
گر سر نهادم در بالش مرک باشد چی عالی
بگذارید آرم ام، آرم که در هیاهویها بمیرم
بسا خوش حال باشم من از این رفتار نیگو
که در بستر مرگ باشم، با رویای او یکجا بمیرم
نه باشد نام نیکوی ز من دیوانه احوال در اینجا
بگذارید سنک در دری لحت، تا با آرمانها بمیرم
نعمت الله حکمت
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود خدمت تان تشکر از نظریه های نیک تان من اصلاح می کنم . سنک لحت در لهجه یا همان گویش ما سنک قبر می شود سپاس گذارم | |
|
درود بر شما | |
|
سلام درود بر شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تلاشتان ستودنیست
در عیادت من نیاید، بگذارید تنها بمیرم(به عیادت)
در فکر اوباشم ،در اندیشه آن رعنا بمیرم
گر سر نهادم در بالش مرگ باشد چی عالی؟؟؟(باشد اضافیست)
بگذارید آرم ام، آرم که در هیاهویها بمیرم(آرام آرام)
بسا خوش حال باشم من از این رفتار نیکو
که در بستر مرگ باشم، با رویای او یکجا بمیرم
نه باشد نام نیکوی ز من دیوانه احوال در اینجا
بگذارید سنگ در دری لحت، تا با آرمانها بمیرم(لحت یعنی چی؟ منظورتون سنگ قبر؟)