سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    فصل آوارگی

    شعری از

    جوادجهانی فرح آبادی(مسافر)

    از دفتر عاشقانه ها نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۶:۳۲ شماره ثبت ۱۲۰۰۲۱
      بازدید : ۷۴   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر جوادجهانی فرح آبادی(مسافر)

    فصل آوارگی
     
    وقت آن شد که دل خسته به دریا بزنیم
    پشت پا بر غم بی پایه دنیا بزنیم
    هرگز آنگونه که در فکرت ما بود نشد
    وقت آن است که تا خیمه به صحرا بزنیم
    چه غزلها که حرام دل دیوانه نشد؟
    پس چه عیبی ست اگر قید غزل را بزنیم
    سرنوشت ارچه بدو خوب رقم خواهد خورد
    مصلحت نیست که از نیمه ره جا بزنیم
    فصل آوارگی و کوچ چه نزدیک و چه دور
    فرصتی هست سخن از غم فردا بزنیم
    زیر سنگینی اندوه کمر تا نکنیم
    حرف هایی که نگفتیم بیا تا بزنیم
    دیگر این خانه بی روح نه شایسته ماست
    همتی ساز که این خانه به تیپا بزنیم
    هیچ کس گردش ایام به کامش نرود
    تا زمان هست بیا ساز خوشی ها بزنیم
    دیگر این راه به پایان خودش
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    محمد اکرمی (خسرو)
    سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۸:۰۱
    درود جناب فرح آبادی
    خندانک خندانک هیچ کس گردش ایام به کامش نرود خندانک خندانک
    خندانک خندانک تا زمان هست بیا ساز خوشی ها بزنیم خندانک خندانک
    خدایی این بیت آخری خیییلی حق بود
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۸:۳۲
    باعرض سلام
    زیبا و
    بسیاردلنشین بود
    درودبرشما
    خندانک خندانک خندانک
    نیلوفر تیر
    سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۵۶
    درود بر شما گرامی خندانک
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۲:۰۶
    درود بر شما
    زیبا بود خندانک خندانک
    سعید ابول مشدی
    پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ۰۴:۰۱
    درود بر شما. بسیار بسیار زیبا سرودید🌹🌹🌹
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0