جمعه ۲ آذر
رنج بی شمار شعری از زینب حسنی
از دفتر سکوت دنیا نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۰:۲۸ شماره ثبت ۱۱۹۶۵۷
بازدید : ۱۶۹ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب زینب حسنی
|
بی عشق ، زمین جای نفس نیست مرا
دیدی که به جز تو هیچ کس نیست مرا
این رسم وفا داری و دلبستن نیست
یک عمر هزار زخم ، بس نیست مرا ؟
#زینب_حسنی
*دنیا
ممنون از توجهتون
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یک عمر ( و ) هزار زخم بس نیست مرا ؟
دور از جانت البته
سلام زینب بانو جان زیبا سرودید
کلا قلم ارزشمند و مهارت بیانی دارید مرحبا