جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر شهاب احمدي (غروب دلتنگي)
آخرین اشعار ناب شهاب احمدي (غروب دلتنگي)
|
آهای!!
آرامتر
اینجا دلی زخمیست
برای درکش هیچ مپرس
واژه ها همه خسته اند
دیگر هیچ آغوشی را دوست ندارم
فقط دلم برای یک چیز تنگ شده
مهربانی ام...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.