جمعه ۲ آذر
حسرت شعری از میلاد عبیدی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۲۳:۵۰ شماره ثبت ۱۱۹۵۳۰
بازدید : ۲۶۲ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب میلاد عبیدی
|
کاش در آغاز تو را نمی دیدم
تا در پایان حسرتت نمی خوردم
|
نقدها و نظرات
|
پاینده باشید جناب دزفولی بزرگوار🌷🌷🌷 | |
|
ممنونم خانم معادی گرانقدر 🌷🌹🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.