يکشنبه ۴ آذر
هم پیاله شدن با درخت وُ گل وُ بلبل شعری از احمد پناهنده
از دفتر نغمه ی دل نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ ۲۱:۵۱ شماره ثبت ۱۱۹۴۶۲
بازدید : ۱۳۲ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب احمد پناهنده
|
هم پیاله شدن با درخت وُ گل وُ بلبل
دلم می خواهد
هم اکنون در باغی باشم
پوشیده از درخت و گل
و من
زیر سایه بان درختی بنشینم
تا برگهایش برایم برقصند
گلهاهای ِ باغ
همه زییایی دنیا را
در چشمانم فخر بفروشند
و بر شاخسارشان
بلبلان ِ بی قرار و عاشق
نغمه های عاشقانه سر دهند
تا با من که پیاله ای از می را
در کام می ریزیم
هم پیمانه شوند
که شاید
در کنارشان
غم و درد و حرمان ِ سالیان را
در خود بشویم
و از دلتنگی بیرون آیم
احمد پناهنده ( الف. لبخند لنگرودی )
|
|
نقدها و نظرات
|
مهرتان جاویدان شاهزاده خانم درود بر شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود طبیعت شعرتان..